måndag 8 februari 2010

Voddler

Tog mig i kragen och bestämde mig i helgen för att testa Voddlers filmtjänst, visserligen slår ju snåltarmen in rätt hårt och jag tittade bara på gratis-filmerna.
Men det funkade faktiskt över förväntan, trots att vi bor under en gran långt från närmaste gatlyse så var det inga störningar eller hack och svensk text.
Önskar att vanliga tv:n också kunde ha samma filosofi om reklamen och sända en stunds reklam i början och sen kan man kolla på hela filmen utan avbrott.

Och icke att förglömma så kan man ju pausa för ev. dryckesförtäringar. :)
Enda nackdelen som jag ser är att jag inte har lyckats hitta någonstans där man kan söka efter filmer eller någon ordentlig lista på vad dom har.
Deras nuvarande presentation av filmerna är iofs snygg men man får verkligen ingen bra överblick.

Men allt som allt så kommer jag defenitivt använda Voddler igen.

En ny bild i Lustjaktserien, materialet ökar hela tiden, hur många sidor har man oftast i ett seriealbum? 100 -150?

2 kommentarer:

Mange sa...

haha..Ja det är ett mysterium verkligen. Riktigt fint och roligt ritat.

Anonym sa...

Känner igen det där.
Mvh
Lennart

Skicka en kommentar